Saturday, March 6, 2010

....adakah bahagia itu milikku?

Dalam meniti sisa2 hidup ini....aku mencari Redha ILLAHI...biarpun cuma sekelumit yang akan aku perolehi...tapi kedamainan dan ketenangan yg diberkatiNYA pasti memberi bahagia yg aku cari...
Banyak sudah onak dan liku ku tempuhi dalam perjalanan hidupku selama ini, namun aku tetap redha kerana aku pasti penghujung pencarianku ini ada BAHAGIA yang menanti..

Aku x nafikan...Allah mengujiku, ada kalanya aku kalah dan terjelepuk kerana terlalu mengikut kata hati yg tanpa ku sedari kadang2 iblis dan syaitan yg turut meng'api2'kan dan terus membakar rase hati...x semena-mena aku termakan pujuk rayu syaitan mengambil keputusan dan tindakan yg kadang2 (kdg2 lagi..) bila di fikirkan (bila dah sedar laa...) 'unsangkarable'...and very selfish.

Siapa la aku....yg pasti aku bukan malaikat...seorang hambaNYA yang masih mengharap sinar bahagia dan redhaNYA, pimpinanNYA ke jalan yg lurus selama roh masih dipinjamkan pada jasad ini...

No comments:

Post a Comment